fredag 23 januari 2009

Fredag

Idag åkte jag till skolan för att arbeta med vårat grupparbete och vi gav upp för en halvtimme sen. Vi pratade om allting annat än vårat arbete. Det är rätt mycket i skolan just nu, allting på samma gång. Lite segt, men det är bara att stå ut ^^

Victor har varit hos mig sen i tisdags. Han har varit sjuk i nästan 2 veckor, stackarn. Men han är på bättringsvägen och jag är helt frisk, otroligt nog. Har ändå inte tid att vara sjuk nu.. Jag måste säga att jag trivs väldigt bra med Victor :)

Vi fick en hel del pengar i måndags och mina pengar försvann rätt snabbt. Det blir lätt så när man åker till IKEA, men jag har ändå spenderat mina pengar på bra saker till min lägenhet. Trivs mer och mer i lägenheten :) Det är ju meningen att jag ska tatuera mig, men jag ska avboka tiden. Känner att tatuera sig veckan innan man går ut i praktik kanske inte är det smartaste och så är det lika bra att jag sparar de slantar jag har kvar. Det får bli en annan gång helt enkelt ^^

Men nu ska jag röra på mig.
Ses och hörs

Inga kommentarer: