tisdag 27 januari 2009

Tisdag

Jag har varit duktig idag, gick till skolan imorse och började med min hemtenta. Har gjort så mycket jag kunnat utan min bok, som äntligen kom idag. Så nu kan jag göra klart tentan :) Jag känner att jag varit väldigt "oansvarig" med mina pengar. Jag har blåst bort nästan allt, så jag sitter och funderar på hur jag ska klara mig resten av månaden. Har iaf sparat undan 1000 kr. Förstår inte riktigt vad jag gjort med mina pengar, men det ordnar sig alltid :) Victor är på mig hela tiden om att jag måste hålla i mina pengar, vilket jag alltid brukar jag göra, men inte den här gången. Ibland ska man få unna sig saker :)

Helgen var mycket trevlig. Fredagen spenderades med Victor och Dick. Det slutade med att vi hamnade på en Innovare fest och jag blev alldeles för full och Dick skar upp ett väldigt djupt sår i handen ^^ och jag har en ny inneboende hos mig, en Giraff som pojkarna fick med sig från festen. Lördagen hade jag fest, helt okej, mycket trevligt folk :)

Och nu ska jag röra mig hemåt :)

Inga kommentarer: