fredag 24 april 2009

Det är fredag och underbart väder!

Åh vilket underbart väder det är ute idag, riktigt varmt och skönt! Tog en promenad till stan för att köpa lite alkohol till imorgon, men jag är bra sugen på att ta någon öl idag med :) Perfekt väder ju! Snart kommer Victor också :)

Gårdagen/natten med Nikk var trevlig, mycket att prata om :) Och jag somnade inte en endaste gång! Var hemma halv fem imorse. Har inte sovit så bra. Var rätt övertrött och så är det svårt att somna när det är ljust ute ^^ Men trevligt var det, nu vet man hur det är att vara lastbilschaufför.

Har nyss betalat lite räkningar, det är ju så tråkigt :( Pengarna bara försvinner! Sen trippar jag omkring i mina nya klackskor. Försöker gå in dom lite till imorgon, men jag har en aning om att jag kommer få ont i fötterna iaf :P Ser framemot imorgon, hoppas det är lika fint väder då!

Inga kommentarer: