tisdag 7 april 2009

Snart påsk

Jag är verkligen jätte dålig på att hålla mig uppdaterad ^^

Har haft rätt mycket att göra :) Har äntligen köpt kort på Gympozz och det är faktiskt jätte skönt att träna när man väl kommit igång. Det fina vädret gör det så mycket roligare också. Har massa skolarbeten nu också, ska bli skönt med praktik igen. Var på arbetsintervju i fredags också, så i sommar kommer jag jobba inom hemvården. Verkade faktiskt väldigt bra, alla var jätte trevliga och de verkar vara rätt bra organiserade :) Synd bara att jag inte börjar fören efter midsommar, behöver ju verkligen pengarna.

Imorgon har vi 2 seminarium som vi slitit med, skönt att bli av med det. Torsdag åker jag till Victor och firar påsk hos honom :) Ska bli trevligt.

Ringde mamma tidigare också och frågade om dem kunde fixa en cykel åt mig, vore skönt att ha en nu när det börjar bli så fint väder :) Då frågade hon om jag ville ha en till katt, tåls att tänka på faktiskt. Ska dit imorgon och titta på kissekatterna, de är ju så söta när dem är små!

Håller på att färga min utväxt just nu, fast den färgen är för ljus, så det var inte till mycket hjälp.. Gör lite slingor också, får se hur det blir. Jag och mitt hår!

Nu ska jag läsa lite till imorgon.
Ses och hörs

Inga kommentarer: