torsdag 23 april 2009

Torsdag

Den här veckan har varit riktigt seg faktiskt. Ska bli skönt med fredag imorgon och få träffa Victor :) Sen på lördag är det ju Ballroom Rumble också!

Igår fick jag böter på bussen! Jag är så arg! Men får faktiskt skylla mig själv ^^ Men det kom så himla olägligt.. Jaja

Om mindre än en timme så ska jag ut och åka lastbil med Nikk hela natten. Ska bli roligt, men jag har svårt att tro att jag kommer hålla mig vaken fram till 6 imorgon bitti :P Men det finns säng! Ut och se Sverige i natt då! Eller en liten del iaf..

Nästa vecka börjar min praktik på Tunagården, ska bli jätte kul! Och så ska jag ge blod på tisdag också. Har ju fått för mig att jag ska hålla på med sånt :) Man vet ju aldrig när man själv kan behöva blod. Lite små nervös inför de stora nålarna bara ^^

Nu ska jag kela med Tjockis sen bär det av!

Inga kommentarer: